Tilaus- ja toimitusehdot

Jämästore.fi Oyj:n yleiset sopimusehdot 

1. Verkkokaupan yhteystiedot

  • Y-tunnus:3468867–5
  • Yrityksen nimi:Jämästorte.fi Oy
  • Postiosoite: Hinsalansaarentie 35, 37470 Vesilahti
  • Puhelinnumero:
  • Sähköpostiosoite:jamastore@jamastore.fi

2. Toimitusehdot

Tuotteet voidaan tilata joko kuljetuspalvelun toimittamana tai noutaa Jämästore.fi Oy toimipisteestä. Toimipisteissä noutovalmiita tilauksia varataan asiakkaalle seitsemän päivää, ellei muuta ilmoiteta.

Lähtökohtaisesti yksittäisen tilauksen tuotteet toimitetaan yhdellä kerralla. Tarvittaessa useita tuotteita sisältävät tilaukset lähetetään useammassa paketissa, jolloin on mahdollista, että kaikki tuotteet eivät saavu perille yhtä aikaa.

Mikäli kaikki tilauksen tuotteista eivät ole heti toimitettavissa, asiakas voi pyytää jakamaan tilauksen, jolloin puuttuvat tuotteet siirtyvät uuteen tilaukseen. Tilauksen jakamisen seurauksena syntyvän uuden tilauksen toimitus on lisämaksullinen. Jämästore.fi Oy varaa kuitenkin oikeuden jakaa tilauksia yksipuolisesti, jolloin uuden tilauksen lähetys on maksuton.

Nouto ja Myymälä ostot. 

myymälä ostoissa ja noudoissa ei ole vaihto eikä palautus oikeutta, koska tavara on käytettyä ja se myydään siinä kunnossa kun se myyntihetkellä on ja ostajalla on ollut tilaisuus ja oikeus se tarkistaa ennen ostoa.

#. Hinnoittelu ja maksutavat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja, ellei toisin ole mainittu. Jämästore.fi Oy pidättää oikeuden perua tilauksen, jos tuote on myyty virheellisellä hinnalla hinnoitteluvirheen, järjestelmähäiriön tai muun vastaavan virhetilanteen vuoksi.

Hinnat tarkistetaan käsittelyhetkellä. Hinnan laskiessa hinnat korjataan asiakkaan avoimeen tilaukseen. Hinnan noustessa ennen tilauksen käsittelyä, myydään tuote tilauksentekohetken hinnalla.

6. Palauttaminen

Jämästore.fi Oy tarjoaa asiakkailleen 14 päivän palautusoikeuden.. Asiakas voi palauttaa tuotteen postitse asiakaspalautuksella tai suoraan myymälään Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti. Huomioiden kohdan 2. Käytetyn tavaran myynti ehdon.

Mikäli palautat perille asti toimitetun kuljetuksen tai lähetystä ei voida toimittaa perille asti Jämästore.fi Oy  riippumattomasta syystä (esim. väärä puhelinnumero tai toimitusosoite), emme hyvitä mahdollisia toimitus-, kuljetus- tai asennuskustannuksia taikka lisäpalveluiden kuluja. Asiakas vastaa myös palautuskustannuksista niiden tuotteiden osalta, jotka painonsa tai kokonsa puolesta edellyttävät erilliskuljetusta (mitat yli 100 x 60 x 60 cm, paino yli 25 kg). Noutamatta jätettyjen lähetysten (toimipaikkapalautusten) toimituskuluja ei hyvitetä.

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä. Lisäksi asiakkaan tulee säilyttää kaikki asiakaspalautukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes on saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta Jämästore.fi Oy

Asiakas vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos tuote on otettu käyttöön. Asiakkaan tulee huolehtia tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tuotepakkauksesta, kunnes on päättänyt pitää tuotteen.

palauttaa palautettuja tuotteita koskien saadut suoritukset viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun palautetut tuotteet on saatu takaisin tai kunnes asiakas on todistettavasti lähettänyt tuotteet takaisin. Rahan palautus suoritetaan sillä maksutavalla, jolla asiakas on maksanut tilauksen, ellei palautuksen yhteydessä nimenomaisesti ole suostuttu muuhun.

3. Maksutavat

Jämästore verkkokaupassa on käytössä Paytrail Oyj:n tarjoamat maksupalvelut; kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet sekä pankki- ja luottokortit. Tilaushetkellä käytössä olevat maksutavat näkyvät asiakkaalle tilauslomakkeella. Asiakkaalta kysytään maksutavan edellyttämänä erilaisia yhteystietoja, kuten esimerkiksi yhteystiedot ja puhelinnumero. Maksutapalisä määräytyy valitun maksutavan mukaan. Lopullinen hinta on nähtävissä ennen tilauksen vahvistamista.

Lisätietoja käytössä olevista maksutavoista löytyy Paytrailin omilta sivuilta

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Kieliversiot löydät tarvittaessa alta:

Payment Service Provider

Paytrail Oyj serves as the payment intermediary and service provider in collaboration with Finnish banks and credit institutions and is an authorized payment Institution. Paytrail Oyj will be shown as the recipient on your bank or credit card statement and forward the payment to the merchant. For complaints, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Oyj

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Business ID 2122839-7

paytrail.com/en/consumer/information-about-paying

————————

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och levereras av Paytrail Oyj (2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Paytrail Oyj syns som mottagare på bankkontot eller korträkningen och förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid reklamation eller klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med tjänsteleverantören.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/information-om-betalning